Handelsbetingelser

This Agreement was last modified on 18 February 2016.

Gyldighed

Indløbsbetingelserne gælder for alle tilbud, køb og leverancer.

TeleReparation ApS
Amagerbrogade 24
2300 København S
CVR: 32354165
E-mail: info@telereparation.dk
Telefon: +45 44 44 47 74 / +45 50 11 11 19
Selskabsform: Anpartsselskab

Tekniske informationer

Oplysninger om tekniske data og specifikationer fra producenten og fra TeleReparation.dk er kun vejledende. Du har selv ansvaret for udvælgelsen af ydelsen og for opnåelse af det ønskede resultat med købet.

Oprindelse og sprog

TeleReparation.dk har både nordiske og importerede produkter. Hos Telereparation.dk kan du købe forskellige former for telefontilbehør til din mobil. Grundet import kan der forekomme enkelte forskelle sammenlignet med nordiske salgs-pakker. Det kan forekomme, at opdateringer til softwaren udkommer på andre tidspunkter end nordiske enheder. Såfremt du køber et nordisk produkt er sproget på manualen hverken på dansk eller andet nordisk sprog. Importerede produkter vil typisk have de mest talende sprog i verden, hvilket er Tysk, Spansk, Engelsk, og eller Fransk, som vil stå under produkt beskrivelse af den pågældende produkt.

TeleReparation.dk vil have mulighed for at sætte danske manualer til din rådighed efter, efter efterspørgsel, kontakt os på mail: info@telereparation.dk

Hvis du vil være sikker på, at få en dansk salgs-kasse, kan du kontakte telereparation.dk for yderligere information.

Priser

Alle priser på TeleReparation.dk vises i danske kroner inklusiv moms, men uden afgifter og kreditkortgebyrer. Disse vil altid blive oplyst i sit fulde inden afslutning af købet.

Den bestillings bekræftelse der udsendes er således en kopi af indkøbskurven. Vi vil dog kontakte køber, hvis der opstår problemer med handlen.

Bestilling

Sådan bestiller du på TeleReparation.dk

– Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til indkøbskurven.
– Gå til bestilling, under indkøbskurven.
– Indtast dine personlige oplysninger.
– Vælg ønsket leveringform.
– Kontroller, at din bestilling og beløb er korrekt.
– Vælg betalingsmåde. Ved kortbetaling hæves pengene ved afsendelse af ordren.

Ordrebekræftelse

Vi afsender en automatisk ordrebekræftelse til din mail-boks.

Betaling

TeleReparation.dk er åben 24 timer i døgnet. For at handle på TeleReparation.dk skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt betalingskort, som vi accepterer.

Bankforbindelse: NyKredit Bank: 5479-0004179495

Mobilepay Erhverv MyShop: 72468

Paypal Konto: Telereparation2@gmail.com

Kortgebyr

Der kan betales med følgende kort: Visa/Visa Electron/VPay, Mastercard/Maestro, JCB og Mobilepay
– Euroline Korttype Beregning af transaktionsgebyret
– Mastercard Dansk udstedt 1,45 %af transaktionsbeløbet
– Maestro Dansk udstedt 1,45 %af transaktionsbeløbet
– Visa Dansk udstedt 1,45 %af transaktionsbeløbet
– Visa Electron Dansk udstedt 1,45 %af transaktionsbeløbet
– Mastercard (udenlandsk) Udenlandsk udstedt 2,75 %af transaktionsbeløbet
– Maestro (udenlandsk) Udenlandsk udstedt 2,75 %af transaktionsbeløbet
– Visa/Electron (udenlandsk) Udenlandsk udstedt 2,75 %af transaktionsbeløbet

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Telereparation.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end dét, du har godkendt ved købet. Når du har bestilt en vare, vil du først modtage en kvittering for vores modtagelse af din bestilling og herefter en ordrebekræftelse. Ordrer afgivet inden kl. 15:00 mandag – fredag bliver ekspederet samme dag. Ordrer afgivet lørdag og søndag samt på feriedage bliver behandlet førstkommende hverdag.

Levering

Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:

– Der er gratis levering på alle ordrer over 999 kr.
– Standard levering koster 29 kr.
– På ikke brofaste øer er der en leveringomkostning på 49 kr.

Priser for fragt gælder for levering i hele Danmark (eksklusiv Grønland, Færøerne). Ved levering til ikke-brofaste øer bliver der pålagt et ekstra gebyr, der bliver oplyst ved din ordreafgivelse på TeleReparation.dk.

Levering sker på hverdage mellem kl. 07.00 og 18.00, med mindre andet er bestilt eller aftalt.

Den forventede leveringstid af lagervarer med standardlevering er 1-2 hverdage. Varer på producentens lager eller fjernlager har en forventet leveringstid på 2-5 hverdage. Vær opmærksom på, at skal påregnes ekstra leveringstid ved levering til ikke-brofaste øer.

Fortrydelsesret

Som kunde hos TeleReparation.dk, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.  Du kan sende os en e-mail på info@telereparation.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Varens stand, når du sender den retur.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen/varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for returnering, alt efter hvad der sker tidligst. Vi tilbagebetaler med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Du pålægges ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen. Du skal returnere varen/varerne til

TeleReparation ApS

Amagerbrogade 24

2300 København S.

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret på varer købt hos TeleReparation.dk i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation og under forudsætning af, at reklamationen er berettiget. Fristen regnes fra den dag, du modtager varen, og du skal reklamere indenfor rimelig tid, efter at du opdager fejlen eller en væsentlig mangel på varen.

Vi anbefaler, at du altid kontakter TeleReparation.dk’s Kundeservice, før du indsender en vare til reparation, eller udfylder en blanket på vores RMA system inde på vores hjemmeside, hvorpå du detaljeret beskriver hvad varen den fejler. Varen skal sendes til følgende adresse: TeleReparation ApS Amagerbrogade 24, 2300 København S

Husk at sende varen forsvarligt indpakket og få altid en kvittering for afsendelse, så du kan dokumentere, at varen er indsendt. Vi beder dig vedlægge en detaljeret beskrivelse af, hvad der er galt med varen. Vi bestræber os på at håndtere alle reparations sager inden for 2-3 uger inklusiv forsendelse. Vi tilbagebetaler dig dine rimelige fragtomkostninger i forbindelse med en berettiget reklamation.

Persondatapolitik

Vi behandler forskellige personlige oplysninger om dig såsom navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Personlige oplysninger anvendes alene til telereparation.dk interne formål og videregives ikke til tredjemand. Personlige oplysninger bruges med henblik på administration af aftalen samt til brug for statistik og fremsendelse af materiale og nyhedsbreve til kunder, der har anmodet herom.

Indsigt og indsigelse

Personoplysningerne registreres hos TeleReparation ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand. Den dataansvarlige på www.telereparation.dk.

Som registreret hos TeleReparation ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@telereparation.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til den administrerende direktør . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til teleankenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. sal Th.
DK-1609 København V
Telefon 33 18 69 00
E-mail: teleanke@teleanke.dk.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

Sikkerhed

Alle dine personoplysninger er sikret mod uvedkommendes adgang. TeleReparation.dk opbevarer dine data sikkert, men ukrypteret. Oplysninger transmitteres via krypterede kommunikationslinje, internet via Virtual Private Network (VPN) og eksternt ved brug af Secure Sockets Layer (SSL) kryptering.